2012. augusztus 20., hétfő

éleeek világ, avagy újratölve 89:D

Kedveskéim:)

bocsánat, hogy így eltűntem és nem tettem közzé semmilyen új receptet. de a vártnál mozgalmasabb és programosabb nyaram lett. tudom, nem szabad kifogásokat keresni. de gondolom, megértitek, ha azt mondom, hogy el voltam havazva munkával, koncertekkel, szép érzésekkel a nyár folyamán.
és csak jöttek és jöttek, természetesen nem akartam és nem tudtam elállni. hazugság lenne azt írnom, hogy a változások nem estek jól.

most megígérem, hogy mivel pár finomságot készítettem ám Nektek, fel fogom fényképestől töltögetni ide. szépen leírom a receptet és jókislány módjára visszatérek az eredeti tervemhez, azaz rendszeresen írok, receptezem:) gondolom, alkotói válságra gondoltatok. de nem erről van szó, csak szimplán időhiányban szenvedek, de a fő probléma, hogy élvezem minden percét. de visszatérek ide is, hiszen vagytok nekem és ez is sokat számít ám:)

képzeljétek el, hogy beléptem a 8. hónapba, ami azt jelenti, hogy már nem sok van a diétás ciklusból. lassan 22 kilónál tartok a fogyásban. nagyon jól érzem magam a kicsi kis bőrömben, világomban. annyi pozitív visszajelzést kapok, hogy nem győzöm megköszönni és néha belepirulni, már ha szabad ilyet írnom:)
a doki bácsim a legutóbbi kezelésen azt mondta, hogy nem is kell decemberig húzni a diétát, illetve a kontrollt, hanem már szeptemberben megejthetjük, mert annyira jók az eredményeim :) nagyon kis szuper érzés ez. álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire jól fogok haladni.

igazából most látom azt, hogy egy teljesen új ember lettem. és most ne nevess ki. abszolút tudatosan étkezem, vásárolok és figyelem az összetevőket is. a 8 hónap sok idő volt, hogy teljesen átalakuljon az ízlelésem és szaglásom. nagyon durván kiérzem azokat az ízeket és illatokat, amelyeket nem ehetek, nem ihatok meg és még reagálok is rá valamilyen módon. az elején félelmetes is volt... de ez normális, legalábbis a doki bácsim megnyugtatott :)

külsőleg is új énképem lett, amit igen nehezen tudtam és még talán tudok is elfogadni. félreértés ne essék, nem azzal van problémám, hogy sokat fogytam és csinosabb vagyok, mint valaha. hanem szimplán azzal, hogy ez az állapot még változik és nem marad állandó. ha a tükörbe nézek, még mai napig látom a régi képemet, ahogy veszem fel a pólómat és feszül rajtam. most meg azon problémázom, hogy felcsúszik a cicanadrágom, mert már a két számmal kisebb is nagy rám. hááát érdekes reakciók ezek, de tényleg :)

szerintem kellene egy ilyen beszélgető partner, aki már átélt hasonlót. néha nagyon nehéz bizonyos dolgokat lereagálnunk, ha azt sem tudjuk, hogy egyáltalán normális-e, ami velünk történik. most arra gondoltam, hogy amikor a bőröm húzódott össze és kegyetlenül viszketett... de erről egyik diéta sem vagy fogyókúrás oldal sem szólt, hogy kisanyám, azért ezt kalkuláld bele. vagy, hogy ne ijedj meg, ha  tükörben állva jobban fogod látni az arccsontodat :)

tudom ám, hogy nagyon banálisnak tűnnek ezek a kis gondolatok és lehet, hogy már azt mondod, így olvasás közben, hogy "nah már megint drámázik,ez a nőszemély":D de próbálj kicsit belelépni a szituációmban, főleg, ha Te nem küzdöttél ilyen problémával eddig, mert mondjuk neked nincs allergia problémád.

de hidd el, illetve higgyétek el, mindenképpen ezt a részét  is fontosnak tartom megosztani Veletek a finom recepteken kívül. egyedül kezdtem el csinálni ezt az egészet, abszolút tapasztalatlan voltam. bejártam egy utat és nem tartom fernek, ha csak azt a részét tárom fel Nektek, hogy "igeeen, csodás fogyás, csodás étrend, csodás visszajelzések", mert minden éremnek két oldala van. sosem hittem a giccses tökéletességben... nem fogom azt a hibát elkövetni, hogy szubjektív leszek. 
a cél továbbra is az, hogyha valaki hasonló cipőben járna, akkor ne keseredjen el és legyen valami kis támpontja a változás idejében akár az én kis szösszeneteimet olvasva:)

visszatérve az eredeti gondolathoz minimális kitérő után, holnaptól jönnek a receptek és remélem, senki sem pártolt el még a blogtól. maximum visszacsábítom egy finom gofrival ;)




Nincsenek megjegyzések: