2012. június 5., kedd

köszönet egy kis lecsós -zöldésges árpával

szeretném mindenkinek megköszönni, aki rendszeresen olvassa a kis blogot, ugyanis 1140 -en látogatták meg a 3 hónap alatt. illetve azoknak is, akik tévedtek és véletlenül itt ragadtak:) nagyon jó érzés, hogy a próbacseresznye alapon létrejövő ötletemet ennyien támogatjátok, irtó szuper érzés:)<3 
ami még fontos, hogy egy másik gasztroblogger felvett gtalkra, majd kiderül mit szeretne. de ez is abszolút pozitív, hogy más bloggerek is olvasgatják az ételallergiás kis dolgaimat.

a diéta jól halad, már 16 kg-tól szabadultam meg. beléptem a 6. hónapba, ami nagyon jó érzés, hogy nem bűnözök és nem is nagyon kívánom a dolgokat. a hétvégém nehéz volt, mert voltunk belvárosi fesztiválon és ugye fesztiválérzéshez nálam hozzátartozna egy pohár bor vagy egy sör. de igazán megdicsérhetem magam, mert kitartottam és nem álltam át a sötét oldalra:) úgyhogy remélem, majd decemberben azért egy korty bort ihatok, ha letelt az 1 év, hogy azt mondhassam, megcsináltam:)

nah és írom is, hogy mit találtam ma ki:) lecsós - zöldséges csirkepörköltet készítettem árpával. lehet elsőre bizarrul hangzik, de bátran mondhatom, ha elfogy a pörkölt, újra fogom főzni :) szóval első körben megcsináltam az árpát egy külön kis fazékban. megpirítottam olívaolajon, majd két ujjnyira felöntöttem vízzel és tettem bele egy pici vizet. mikor már beszívta a vizet egy olyan jó 20 perc után, még egyszer megöntöztem egy 2dl vízzel és hagytam puhulni, mikor beszívta a vizet ismételten, levettem a tűzről.

majd jött a vegyes zöldség elkészítése. jóóóó ezt a kettőt egyszerre csináltam, csak inkább úgy írom, hogy egymás után, hogy ne veszítsétek el a fonalat:) szóval szintén egy lábasba öntöttem olívaolajat és tettem a vegyes zöldségből. majd kicsi őrölt fokhagymát és sót szórtam rá. öntöttem alá egy pici vizet is, hogy ne égjen oda és lefedtem, hogy átpárolódjon a zöldség.

közben elkészítettem egy pörkölt alapot egy harmadik lábasban. szintén olívaolajat öntöttem bele, két közepes fej hagymát összevágtam, beleszórtam. 3-4 gerezd fokhagymát is és egy nagy fej paradicsomot. amúgy csak azért bolondítottam meg az ízvilágot paradicsommal, mert így kicsit lecsós alapja van és másabb az összhatás, mintha csak hagyma lenne benne:) feltettem a rezsóra, kicsit átpuhítottam az alapot, majd tettem rá pirospaprikát, sót, borsot és egy pici vízzel felöntöttem, hogy ne égjen oda. (tudni kell, hogy az új rezsónk, ha maximális hőfokon van, akkor éget, azért vizezek állandóan:D)
majd beletettem két szép, előre megpucolt egész csirkecombot és hagytam, hogy összeérjenek a csodás ízek, ütközzenek az érdekek a lábasban:) kb. olyan fél óráig főztem, hogy tényleg jól megpuhuljon.

ilyen szép lett az összeállításom. és most nyamizom belőle éppen:)
és nem fogok a csirkemellre esküdni, pedig nagy rajongója voltam:D

Nincsenek megjegyzések: