2012. június 6., szerda

győztem a meki ellen, avagy mindent ki lehet bírni :)

utálom a mekit és bosszút is álltam ma, mert nem tudtam és nem is akartam venni nálunk sült krumplit. ugyanis féltem, hogy vajon milyen olajban sütik ki a krumplit... nah meg egyáltalán nincs-e benne valamilyen tejszármazék vagy egyéb. szóval inkább nem kockáztattam a diétám kimenetelét meg a mellékhatásokat. jobb a békesség alapon. szóval egy hős vagyok meg a pocakom is:D

úgyhogy ma este nekiestem sült krumplit kisütni, amit a lidlből szereztem be és tuti, hogy az alapanyagok rendben vannak, mert eddig nem csinált velem semmi rosszat. pluszban kívántam hozzá valamilyen mártogatósat. de ugye ketchup, mustár, majonéz kilőve az ételallergia miatt:D
amúgy először éreztem a diéta alatt, hogy ölni tudnék egy kis majonézes ketchupért. szóval így valamilyen alternatíva után kellett néznem, ha nem akartam éhen halni. mondjuk ez a veszély nem szokott fenyegetni, de azért mégis szükséges valami finomsággal pótolni az elvesztegetett perceket a mekiben.

így jött, hogy csinálok póréhagymás - tonhalas salit sült krumplival:) és milyen jól tettem, abszolút laktató volt és jobban is jártam, mint egy közepes, natúr mekis sült krumplicskával.  egy csomag nagy saláta, fél csomag póréhagyma, sok paradicsom. ezekre egy kis só, olívaolaj. és összekeverjük:)
majd tányérra a sült krumplit és a salit:)

nézzétek csak!:) jajj én azt hiszem szerelmes vagyok a lila tányéromba:)

Nincsenek megjegyzések: