2012. június 15., péntek

zabitalos rizspelyhes mámor

most, hogy picit több időm lett, voltam dm-ben és találtam egy újabb ételalapanyagot, amiből finomságot tudtam készíteni. szóval csodajóóó rizspelyhet találtam :) kicsit gondolkoztam rajta, hogy megvegyem-e, de végül a kicsi lelkem csak azt súgta, hogy valamikor jól fog jönni és még 15%-os kuponom is volt. így ezen szempontokat figyelembe véve kifizettem a rizspelyhes zacskót és boldogan hoztam haza legújabb csoda dm-es szerzeményemet, melyet ma sikerült kipróbálnom. 

szóval a zabitalos rizspelyhek elkészítéséről lesz szó, de szigorúan röviden;) egy lábasba öntöttem zabitalt és hagytam felforrni. ez kb. olyan 4 dl volt. csakhogy tisztába legyetek a mértékekkel:D majd tettem ebből a csodarizspehelyből annyit, hogyha megkavartam fakanállal, akkor jó sűrű volt a zabitalos "masszám". hagytam, hogy bugyogjon a zabitalos rizspehely. ahogy nézegettem, kavargattam, észrevettem, hogy a rizspehely fokozatosan felszívta a zabitalt és megdagadt.

tálalásnál szórtam rá egy kis keserű kakaót, xilitet és egy kis kókuszreszeléket. elég finom lett ez a tejfehérje - és gluténmentes zabitalos rizspehely:)  habár kedveltem az almás köleskását is. viszont ez jobb, mert ezt én ízesíthetem be és persze elég sokáig tart a rizspehelycsomag is:)



Nincsenek megjegyzések: