2012. május 1., kedd

banános csodaturmix

és mivel elértük a 700 oldallátogatást :) így még egy kis meglepetést is tartogatok az aktív olvasók számára.
ez bizony a banános csodaturmixom lesz. ne képzelj bele semmi extrát, de nagyon üdítően telt íze van. ha édességre vágyom, akkor mindig ezt innám, mert egyszerűen megunhatatlan.

szóval Anyumnak van egy fantasztikus roboséfje. én csak Garfieldnak hívom, mert hiperszuper karmai vannak :D szóval viccet félretéve megbízható kis kütyü háziasszonyok részére meg kísérletező kis konyhatündérek számára is :) amúgy kb. úgy képzeljétek el, mint egy turmixgépet, csak szerintem sokkal hatékonyabb.

tehát 3 banánt felvágok nagyobb szeletekre. azaz 1 banánt kb. 3 - 4 nagyobb szeletre. ezt beleteszem a csodagépbe. a várakozó banánokra öntök annyi rizsitalt vagy zabitalt, hogy majdnem elfedje őket. aztán tető fel és indulhat a turmixparti. 
amikor már úgy látom, hogy jól át van turmixolva a banánshake, akkor öntök bele egy kis fahéjat és újabb turmixolás, hogy összeérjenek az ízek. annyira isteni finom lesz.

eddig csak rizsitallal dolgoztam, de ez a tegnap zabital betette a kaput és abszolút szerelembe estem. nagyon jól passzoltak az ízek. a fahéj pedig abszolút lággyá és kellemessé tette az édesen sűrű banános lötyit :)
most így gondolkodtam, hogy pici kis kókusztejet lehet teszek bele következő alkalommal és már olyan gasztronómiai édesség orgazmus áldozata leszek. nah, de ez mondjuk nem probléma, hiszen kísérletezni mindig kell. 
próbáljátok ki jéggel is nyáron. kicsit olyan fél smoothies állapot lesz. de függők lesztek, ha egyszer bejövős ;)

Nincsenek megjegyzések: