2012. április 7., szombat

főszereplő tojás

óhellóvilág:) valahogy így keltem ma, mikor még a szemem ki sem nyílt, de már a fülecskéim a fúrás hangjait érzkelték. hááát ennyi a szombati lustulásnak, kösziii valakinek. gondoltam tegnap, hogy elalszom időben, mert fél 6-kor kellett kelnem és mondjuk meg őszintén sokat ásítoztam a zabitalos kávém ellenére. tény, hogy ezen a héten kifáradtam eléggé. be is aludtam 11 felé.

a diéta jól halad. a bőrpír halványodik, kevesebbszer vakargatom. olyan furcsa, hogy most itthon vagyok és érzem a víz jótékony. úgy utálom, hogy budapesten kemény a víz és nem bírtam megszokni 4 év alatt. amúgy már nem is nagyon vakarózom, ami megint egy pozitívum. és persze szedem a csodacseppeket, de igazából már nincs tőle bajom.
amit megfigyeltem, hogy a héten kicsit szétcsúsztam. nem tudom, hogy most ez azért van, mert kijött a tavaszi fáradtságom vagy alapból fáradtabb vagyok vagy pedig a diéta körüli mizéria az oka, de jó lenne, ha megint fitt duracell nyuszi lennék, mert az jellemző rám:) 
másrészt a súlyvesztés is alakul, szóval nem panaszkodhatom. mindig pozitív visszajelzéseket kapok ismerősöktől, barátoktól és a családtól is. úgyhogy nagyon kis édesek vagytok, hogy megadjátok a visszacsatolásokat, melyekre mindig szüksége van az embernek.


tegnap hazautaztam, azért is nem írtam csütörtökön a blogba, mert pakoltam a bőröndöt meg takarítottam. de csütörtök este gonosz módon kreatívkodtam. és szerintem megint valami kellemes nyamiság született. ő lett a hagymás tojás saláta
fogalmam semmi volt mit egyek, mert már a kolis hűtőmet kifosztottam nagyjából, romlandót nem hagytam. de volt tojásom. gondoltam megfőzőm kemény tojásnak. aztán néztem a zöldséges részlegemet, hogy elég sok hagymám is van. és akkor bekattant, hogy milyen régen ettem már pirított hagymát. a motiváció hatására elővettem a serpenyőmet, pici olívaolaj és szálasan 2 nagy fej hagymát megpirítottam a sercegő olajon. a végén pedig kis zöldfűszer. 
a kis lila tálkámba beletettem a hagyma salátát, rávágtam a tojásokat. annyira elégedett voltam az eredménnyel, elmondhatatlan élmény volt. eszembe is jutott, hogy méltón indítom a húsvéti előzetes nyamiság listát. az ízek annyira passzoltak és fenomálisra sikerült a fűszerezés, vagyis se nem sok, se nem kevés, amit a tojás kicsit kiegészített. szép búcsúvacsora volt húsvét előtt:)


tegnap kedvenc kiscsaládom marhapörkölttel várt. ezt a receptet megosztom egy következőben. konkrétan egész nap 3-szor ettem belőle. nem csodálom, ha azonnal visszaszedtem egy-pár kilót. Anyum mindig olyan dolgokkal vár, amiről tudja, hogy a rezsón nem biztos, hogy el tudom készíteni. de ez annyira nem fer, mert akkor csak eszem meg eszem:D nah,de legyen inkább mindig így, minthogy nem vár semmivel. csodálatos érzés, amikor várnak és örülnek neked:)<3

reggel, pedig a fúrás örömére felkeltem.tegnap este rántottát óhajtottam, ha már ugye sonkát sajnos nem tudok enni. végül laza reggeliként a kék micimackós tányéromba (ne nevess, nagyon jó motiváló eszköz az evéshez) tettem főtt tojást, sok paradicsomot és újhagymát. ez lett a húsvéti salátám.
szerintem jobban jártam, hogy nem ragaszkodtam a rántottámhoz. annyira finom, édesek voltak a parik. mondjuk a hagyma kicsit erős volt, de ezt leszámítva pozitív élmény volt a nagyszombati reggelim:) el is határoztam, hogy jövő héten salátás hetet tartok, ha már ilyen zöldségszezon lesz:)

majd írok a lenmagos - rozslisztes pogiról, amit most nyamizom meg a zabpelyhes fasírtról, mondjuk holnap?:)

boldog nyuszit!:)



Nincsenek megjegyzések: