2012. március 22., csütörtök

negatív dolgok


azt hiszem tegnap ott fejeztem be, hogy milyen pozitív hatások értek az utóbbi időben a diéta miatt. tényleg öröm és boldogság van, mintha úsznék egy nagy adag vattacukorban, ami csak dagad és dagad... mondjuk kicsit furcsán hangozhat ez az én tollamból, de azért a vattacukor, illetve az illata inkább csodafinom.

viszont meg kell említenem, hogy van ám egy pici negatív vonzata is a helyes étrendemnek, amire azt mondom még, hogy üsse kavics kibírom. de azért furcsa. a kezemen megjelent egy - két helyen ekcémás bőrpír. ami ugye nem lenne baj, ha mondjuk tél lenne és tudnám takarni, de ugye most van a természet újraébredése, a kabátok ledobása, szerelem, boldogság, fiatalság.
igazából, ami kegyetlenül zavar benne talán az, hogy viszket nagyon sokszor és lekaparnám magamról a bőrt, ha tehetném. plusz először igen kicsi volt, de ugye, ahogy kapargattam, hááát eléggé piros lett.

most ez elég hervasztóan hangzik. de amúgy abszolút nem vagyok elkeseredve. mert ma beszéltem a doktor bácsimmal, akivel tényleg alaposan végigvettem a diétámat, hogy esetleg nem hibáztam-e valamit benne. de úgy tűnik, hogy nem. ugyanis ezek az ekcémás jelek, főleg a kezeken a tejfehérjementes diétának a hibájára utalnak. vagyis, hogy valamire nem figyeltem oda és bekerült teljesen véletlenül a szervezetembe. gondolnád, hogy a tepertőben van tejfehérje származék? nos, én tudtam, szóval kikerültem, de lehet, hogy valami olyat ettem, amin nem tüntették fel, hogy van benne bűnöző.

minden esetre nagyon kedves volt végigbeszéltük ezt a tünetet, teljesen átrágtuk, hogy hogyan viszket, mit érzek, ha kaparom stb. és kaptam ennek megfelelően egy homeopátiás cseppet, amit holnap fogok elkezdeni. és igazából már nagyon várom, mert elvileg ez olyan, hogyha van valami bibi a szervezetemben, akkor ez kitisztítja.
2 hét múlva megyek a havi kezelésemre és akkor meglesi majd a kezemet, addigra remélem, hogy lesz valamilyen hatás és az pozitív lesz. bár azt mondta, hogy az is valószínűsíthető, hogy mivel tényleg úgy tűnik, hogy szuperül csinálom a diétát, így méregtelenítés lesz, csak akkor ennek nem ennyi ideig kellene elhúzódnia.

mondjuk én még arra gondolok, hogy most kaptam el egy vírusos csodát a gyerekektől, azt is el tudom képzelni, hogy a szervezetem ilyen csodás bőrpírrel reagált a betolakodókra. de majd kiderül, hogy mi a bűnös. igazából megnyugodnék, ha lenne valamilyen változás, mert akkor nem gondolkoznék azon, hogyan takargassam a piros felületet.
jó tudom, hogy ez butaság, de ugye azért nem a legszebb és tudjuk, hogy milyenek az emberek tekintete, mindig a hibákat keresik...

amúgy a vitamin - nyomelem vizsgálatom eredményét is ma beszéltük meg. abszolút pozitív volt ez a része is. kicsit féltem, hogy vajon milyen értékek lehetnek nagyon lent és nagyon fent, de szerencsére semmi kiugró probléma nem jelent meg.
azért kaptam egy cseppet erre is, hogy a felszívódás jobb legyen, mert ugye azért 100%-os immunrendszer nincs. de összességében tényleg szuperek lettek az értékek.

most így 3,5 hónap után tényleg csak ez a bőrpír van, amire azt mondom, hogy semmi sem tökéletes. habár a doktor bácsim mondta ma, hogy azért arra törekszünk. de abszolút elégedett vagyok velük és saját magammal is. ha ez a probléma is megoldódik, akkor tényleg minden nagyon csodálatos lesz. álmaimban nem gondoltam volna, hogy ez ennyire át fog billenni és ilyen rövid idő alatt a csodajó kategóriába.
szóval se emésztési, se közérzeti, se semmilyen olyan bibi, amitől nem tudok a mindennapokban aktívan részt venni. őszintén fantasztikus érzés.
nah meg az, amikor a h&m - ben a nyári nadrágod mérete eléri az m-est, de te amúgy ettől nagyobbakat vettél mindig. nekem ezt még olyan fura érzés feldolgozni, hogy kisebb vagyok és más lett a testem is. nyilván jó, de még idő kell hozzá, de maradjon így, ha lehet.
és teszek is érte.





Nincsenek megjegyzések: