2012. március 23., péntek

csodacseppek

megint van egy kis időm, így írok, hogy tényleg rendszeres legyek és ne csak néha-néha tévedjek ide. tényleg megpróbálok kitartóan írni és receptezni, mert megígértem. és ugye ígéret szép szó, ha betartják még jobb.

ma nagyon rossz közérzettel keltem. nem tudtam, hogy most a vírus vagy az elkezdett homeopátiás csepp hatása. de ugye kisakkozni még nem tudom, mert nagyon az elején vagyok. megittam az első kortyomat a bőrpírre kapott cseppekből is. hááát kicsit bekábultam tőle meg eléggé hányingerem lett. aztán azt vettem észre délután, hogy határozottabban halványabbak a foltjaim, mint voltak és nem is viszketek. nos teljesen fura volt, mert nem számítottam ilyen mellékhatásokra, kicsit megnehezítette a napomat. de mondjuk megérte, mert így talán használni fog a dolog. most nemrég megittam a második kortyomat ebből a lötyiből és egyelőre nincs probléma. de hááát hosszú még az este...

amúgy teljesen pozitív volt reggel elolvasni a leveleimet, mert egy nagyon kedves ismerősöm ajánlott nekem egy kiváló, természetes alapanyagokkal dolgozó kozmetikai családot, ami erre a bőrpírre és egyéb dolgokra jó lehet. szeretném itt leszögezni, hogy amennyiben nem hatna a csodalötyim, akkor mindenképpen utánanézek, mert már hallottam erről a márkáról és nem rosszakat;)
és abszolút jó érzés, hogy olvassátok a blogomat és ha elakadok vagy tanácstalan vagyok, akkor reagáltok. úgyhogy köszönöm szépen, hogy követitek a bejegyzéseket és visszajelzéseket is adtok:) mondanám, hogy merci beaucoup.

holnapi receptem szerintem zabpehelylisztes palacsinta lesz. amit úgy szeretnék veletek megosztani, hogy lefényképezem majd a csodaédességet. szóval még nem osztom meg a receptet. de holnaptól indítom a finomabbnál finomabb nyamiságokat.
remélem, találtok majd benne olyat, amit esetleg ti is tudtok használni, akár kicsit átalakítva is:)


tegnap eszembe jutott, miután bezártam a bejegyzést, hogy a nasikról még nem is meséltem, hogy hogyan kezdtem el élelmes lenni. szóval egy kis tapasztalatot megosztok veletek.
az egyik ilyen apróság, hogy durvának találom, hogy a sparos natúr tortilla chips összetevőinél nincs feltüntetve a búzaliszt. bezzeg a chilisnél már igen. nos akkor hogy is van ez? nyugodtan egyem, mert abban csak kukoricalisztet találok. megsúgom, hogy vakaróztam tőle...
a másik ötletem, tippem, hogy a sparban lehet kapni tört mogyorós kukit, azt vegyetek, ha ilyen mogyorós nasira vágytok, mert sokkal ízletesebb, mint a mogyis kölesgolyó. ráadásul a kölesgolyó fele tömegben van és kb. egy árban vannak.

hmhm. várom a holnapi palacsintát, már tök régen csináltam. de biztos finom lesz.
akkor jelentkezem hamarosan a csodanyamival:)






Nincsenek megjegyzések: