2012. december 9., vasárnap

gyors édesség :)

édesség-édesség-édesség :) 

ma valami zseniálisat kreáltam és nem azért, mert felül akarnám prezentálni a képességeimet, de számomra is meglepő volt, hogy ez csoda lett :) és abszolút nem túlzok, mert igazából csak pár dologgal kísérleteztem, de úgy látszik Anyukám aranyszabálya mindig érvényesül: " a véletlenekből lesznek mindig a legfinomabbak:)"

szóval vettem biogesztenyepürét, amiben nincs gonosz cukor, csak olyan, amilyet én is ehetek. lereszeltem és megfeleztem egy tányérba. majd adtam hozzá 2-3 evőkanál zabpelyhet. pici kis árpakávét, pici holland kakaót (ami keserű ugyan, de lágy és imádnivaló az íze). ezekután öntöttem rá egy pici kis rizsitalt.....
azt hiszem az egyik új édesség, amit nem fogok megunni. újabb gasztronómiai orgazmus és nekem teljesen olyan, mintha csokit ennék és a kinézete csokikrém. elég érdekes az élet :)

próbáljátok ki mindenképpen:) ha nem elég édes, xilitet rá és nasizzatok ebben a hideg időben és a sok beadandó, vizsgára tanulás közben ;) 



Nincsenek megjegyzések: